Retour - Garantie - Klachten

Retour 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 euro per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en  indien redelijkerwijze mogelijk  in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd  dienen te worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg  ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@zeepvreugde.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op:

Uitzonderingen op het herroepingsrecht.                                                                                                                                                                                      Producten die om gezondheids of hygiënische redenen niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt voor geopende en gebruikte zepen

 

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten
a) die door de ondernemer tot stand zijn aangebracht overeenkomstig specificaties van de
consument
b) die duidelijk persoonlijk van aard zijn
c) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
d) die snel kunnen bederven of verouderen
e) waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de
ondernemer geen invloed heeft
f) voor losse kranten en tijdschriften
g) voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de
verzegeling heeft verbroken
h) voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken

Garantie 

Wij hechten veel waarde aan onze producten en streven ernaar deze in perfecte staat bij u te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er een ander probleem optreedt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek ons hiervan op de hoogte te stellen. Als het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor vervanging.

Kwaliteitsgarantie:                                                                                                                                                                                                                          --  -  voorwaarden. De zeep moet gekocht zijn via officiële verkoopkanalen en afkomstig zijn van Rustieke Bloesem. Problemen dienen binnen 30 dagen na aankoop gemeld te worden.

-  proces. Klanten dienen een e-mail te sturen of de klantenservice te bellen (0621273943) om het probleem te melden. Een bewijs van aankoop en foto's van het kwaliteitsprobleem zijn vereist. Na verificatie bieden we een vervangend product aan of een volledige terugbetaling.

Hypoallergene garantie.                                                                                                                                                                                                            ---  --  voorwaarden. De klant moet binnen 14 dagen na gebruik een allergische reactie melden. Bewijs van de allergische reactie, zoals foto's of een medisch rapport, is vereist.

Identiteit ondernemer:

Rustieke Bloesem
Birdaarderstraatweg 27-30
9101CW Dokkum
Email: info@zeepvreugde.nl
Tel: 06 21273943
KVK 92547699
BTW NL004960630B11

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij onze klantenservice kenbaar te maken door te mailen naar sales@zeepvreugde.nl Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR- Platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een bestelling te plaatsen.